perjantai 18. joulukuuta 2015

JOULUPOSTEJA YSTÄVILTÄ ♥

 Minä olen saanut ihanaa postia teiltä upeat ystävät. Tässä esittelen muutamia. Tämän upean joulukoristeen "jouluikkunan" sain Enkulilta! Hän on sen itse tehnyt pahvista ja läpinäkyvästä muovista sekä kauniista silkkinauhoista ja pitseistä.
 Lasien välissä on paljetteja ja pieniä helmiä ja kun ikkunaa helistää niin näkyy kuin lumi- tai tähtisadetta. Tuo vieressä oleva kaunis vanha postikortti on hänen minulle antamansa. Enkuli sanoi, että siinä olemme me kaksi sielunsisarta vieretysten ;)

Täydellisen värinenkin se on ;)
 
 Tässä on Tarja K:n lähettämää joulupostia. 
 Kyllä on niin täydellisen meikäläisen värinen tämä joulukortti! Pionit ovat minun lempikukkiani!

Ihanalta Viltsulta sain tämän kauniin itsetehdyn kortin ja aivan valtavan upean joululahjan. Kauniista lahjasta en tähän nyt laita kuvaa tällä kertaa, mutta saatan vilauttaa sitä jossain vaiheessa täällä blogissa ;)

 Ja tässä hassunhauska joulukortti joka on tietenkin ihanan Silkun tekemä! Aivan huikean hauska suurisilmä sieltä toivottelee hyvät joulut ;)))

 Ihanan sydän-koristeen oli Silkku myös minulle tehnyt! Niin kaunis ettei sanat riitä sitä kuvaamaan!
Tuhannet kiitokset kaikille joulutervehdyksen lähettäneille ystävilleni! Hyvää joulunodotusta ja viikonloppua! ♥

8 kommenttia:

  1. Sinäkin olet saanut paljon upeuksia kuten minäkin. Olemme siis olleet molemmat kilttejä. Minäkin teen oman postin saamistani ihanuuksista. Nappaan kuvat tuosta omasta tekeleestäni. Jännitti niin paljon lähettää posti, että unohdin kuvata.

    TarjaK on ollut ahkerana. Kyllä hän on supertaitava. Upean työn on hän sinullekin lähettänyt. Kauneutta ja tyylikkyyttä todella. Ihana myös tuo Viltsun kortti. Siinä on ihana ja lämmin tunnelma. Silkun tyyliä olen aina ihaillut. Silkulla on oma Silkkutyyli. Ihana todella.
    Mukavaa viikonloppua teille ihanille.

    VastaaPoista
  2. Juu kiva että oli mieleinen, on niin mukavaa jos saa toiselle hyvän mielen siitä mitä on ajatuksella tehnyt hänelle;) ♥♥♥

    VastaaPoista
  3. Upeita jouluposteja on sinulle tullut.
    Ensimmäisen tunnistin lukematta. Enkuli teki niitä juuri silloin, kun kävimme siellä kylässä viemässä taidevaihdon ja atc-kortit. Suloisen sielunsiskot -kortin on Enkuli mukaan laittanut.
    Mukavaa joulualus viikonloppua :-)

    VastaaPoista
  4. Kauniita ovat kaikki!
    Minä olen nyt hukannut kameran piuhan jonnekin, joten minun päivitykseni viivästyy edelleen. Onkin sitten paljon näytettävää...sitten kun ja jos kaikki toimii ;) Minut saa kyllä sähköpostilla kiinni, jos joku kaipaa :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa joulupostia olet saanut kerrassaan :) Silmiä hivelevän kauniita ajatuksella annettuja kortteja ja muita lahjuksia. Olet onnen tyttö! Mukavaa lauantai-iltaa sinne!

    VastaaPoista
  6. Ihanaa Joulua sinne teille kaikille. ps.meitin kisut kanssa toivottaa kissan toivotukset Lunalle ♥♥♥

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!