perjantai 25. joulukuuta 2015

IHANAT TILPEHÖÖRIKALENTERIT ♥


Tässäpä paljastan Alice K:lta saamani kierrätysaiheisen joulukalenterin. Niin ihania juttuja sieltä joka päivä paljastui, että oikein sormet jo syyhyävät että pääsen niistä askartelemaan kivoja juttuja.

Tässä alla esittelen ihanan Linda-siskoni minulle antaman kalenterin, jossa myös askarteluun sopivaa matskua jota hän on mm. kirpparilta löytänyt. Kuvasta puuttuu ihana valkoinen amaryllis, ihanat lautasliinat sekä muutama arkki kiiltokuvia kun olen ne jo jonnekkin "piilottanut" ;)

 
 
Kyllä minulla on ollut mukavat joulukuun aamut kun olen saanut näitä kaikkia ihanuuksia paketeista löytää. Kiitos Alice K ja Linda näistä kivoista jutuista! ♥

5 kommenttia:

  1. Sinua rakastetaan. :)
    Kiitos todella ihanista lahjoista! Pojat leikkivät ensin rapinarotilla niin rajusti että uni tuli. Hih. Ja mitä ihanaa sinulta tulikin minulle/meille! Voi rakas ystävä... Kiitos!

    VastaaPoista
  2. Vau mikä postaus ja ihan juutuubin kanssa! Kiva että tykkäsit - niin tykkäsin minäkin, mutta katsotaas jos saan koottua kaikki niin siististi kokoon kuin sinä.

    VastaaPoista
  3. IIIIK MITÄ IHANUUKSIA. Sinua rakastetaan todella
    Ihanaa Tapaninpäivää Sinulle, Harrille ja Lunaprinsessalle

    VastaaPoista
  4. No on ihania juttuja! Noita kaikkia on mukava hypistellä;)Tuo video juttu on hyvä, itse olen haaveillut josko sais tehtyä joskus jotain askarteluvideoita täytyis vaan vähän ensin tutustua tuohon editointiin;)

    VastaaPoista
  5. Wau, ihania tilpehöörejä olet saanut!

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!