torstai 14. heinäkuuta 2016

 Tein Enkulille tälläiset askartelut kun hän tuli meillä käymään miehensä kanssa. Tuo pöllö on värityskirjan kuva jonka väritin ja leikkasin ja liimasin violetille kartongille.


 Tuollaisia pieniä kukkia leikkelin maalaamistani papereista. Eri kerrokset on liimattu kaksipuoleisella kohoteipillä toisiinsa niin tulee hieman kolmiulotteisuutta.

 
 Tälläisen kirjan olen myös sitonut jo joskus aiemmin ja nyt tuli hetki, että annoin sen Enkulille, soulsysterilleni ;)


 Aukeamat on kaikki eriväriset ja olen värittänyt ne vesi- tai akryylivärein sekä leimaillut kuvioita.
Kivaa päivää ja kiva kun poikkesit kurkkaamassa tuotoksiani. Kivaa iltaa! ♥

7 kommenttia:

  1. Olipas ihana keksintö tuo pöllöletterin toteutus! Kaunis lopputulos ja takuulla saajalleen mieluisa. Tuo sidottu kirja on myös oikea herkkupala ruusuineen kaikkineen.
    Mukavaa illanjatkoa sinne!

    VastaaPoista
  2. Nämä on upeita.Hyväää viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Voi KäääK!!!! Kyllä on enkuli onnenlikka:) Ihana värimaailma ja todella taitaen tehty kaikki!

    VastaaPoista
  5. Voi minua onnentyttöä kun nämä ihanuudet sain. Olen vain nyt ahminut värihoitoa kaikesta kauniista. Minä Pikkumyy en muistanut kuvata letterin toista puolta. Kaikkea ihanaa aarretta olit taskuihin piilottanut. Tuon kirjan pidän sellaisenaan, koska en raski mitään lisätä upeisiin sivuihin. Jo värit antavat voimaa todella paljon. Miljoona kiitosta sinulle ihana.

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!