tiistai 19. heinäkuuta 2016

TASKUKIRJEENI SILKULLE



Meillä oli Silkun kanssa taskukirjevaihto. Tässä on minun taskukirjeeni hänelle. Koen, että olen löytänyt Silkusta yhden Sielunsisaren ja tästä tulikin aiheeltaan "Soulsisters" ;)

 Innostuin tekemään tälläisiä kierrätysnaamoja. Olen käyttänyt niissä tuikkukynttilän alumiinia, lytättyjä pullonkorkkeja ja netistä tulostettuja naamoja ja siipiä ;)

tästä tuli jääkaappimagneetti. 
 Tässä yksi tupsuista joita olen askarrellut


 Mukavaa päivää ja kiva kun kävit kurkkaamassa!

6 kommenttia:

  1. Ihanan värikäs ja "antoisa", toi paperitupsu on niin makee... Sopii ihanasti letterin kaveriksi. Taustapuolellakin on vaikka mitä ihanuuksia. Me blogisi seuraajat saamme nauttia toinen toistaan ihanammista päivityksistä tämän tästä, olet oikea energiapakkaus!

    VastaaPoista
  2. Onpa Silkku saanut ihanan letterin. Olen pitänyt teitä sielunsisarina tosi kauan, nytkö vasta huomasit :D. Ihana tuo paperikeijukoriste ja oi oi mitä aarteita olet laittanut taskuihin. Etupuoli letteristä nyt on niin Sussua niin Sussua. IHANA

    VastaaPoista
  3. Kyllä sielunsisaria me ollaan ♥ PL aivan uskomaton. Kyllä sinä osaat ja tiedät mistä pidän:) Kiitos vielä ihanasta vaihdosta ♥

    VastaaPoista
  4. Hurjan ihana taskari. Tuo kuvasarja saa hymyilemään ja kaikki yksityiskohdat siinä vielä lisänä. ihanat

    VastaaPoista
  5. Mahtavia nuo kuukasvot vanhoihin pullonkorkkeihin! Täytyypä ottaa mallia.

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!