perjantai 29. heinäkuuta 2016

ATC-TASKUKIRJE VAIHTOPOSTIA MAAHISELTA

 Sain MAAHISELTA vaihtaa tämän upean ATC-taskukirjeen! Korttisarjan nimi on "Hetken tunnelma" Katsohan miten upeita!








 
Ihanat pienet paperihelmet koristavat silkkinauhoja!
 
Ja eipä tässä vielä kaikki nimittäin sain häneltä yllärinä toisenkin upean ATC-taskukirjeen! Hän oli niin tykästynyt minun lähetämiini metallikortteihin, että halusi tehdä minulle extrana nämä alla olevat UPEUDET!!!
 
 Tämän korttisarjan nimi on: "Valon matka". Upeat kolmiulotteiset kortit ja kauniit elämän totuudet jokaiseen korttiin liittyen.

 
 


 
 


 

 
 

 


...niin totta joka sana ja kuinka kauniisti on Maahinen kaiken sanonut!
 Lisäksi sain tämän upean maalauksen, johon hän oli tehnyt minulle oppaan valon matkalle!!
Tämä on järisyttävä kortti ja voimallinen juuri minulle! Aionkin pitää tätä opasta mukanani johdattamassa minua valonpolullani kohti parempaa ihmisyyttä ja henkistä kasvua! Kiitos ihana Ystävä näistä aarteista! Olet sinä melkoinen taiteilija!! ♥♥♥

4 kommenttia:

  1. Jestas mitä mykistävän ihanaa kauneutta. Sanat nyt ei riitä. IHANUUS.
    Ihanaa viikonloppua teille ystävämme.

    VastaaPoista
  2. Sinulla on ihanaa postia ollut laatikko tulvillaan :)
    Aivan huikaisevan ihana kortti tuo, missä on punainen pieni sydän ja pätkä vetoketjua! Tosi taidokkaita ja maanläheisiä, puhuttelevia kortteja. Tulee ihan energisoitunut olo kun näitä katselee :)

    VastaaPoista
  3. Varasin sinulle naamion 6/8. Kerätään muutama kortti kirjeeseen. Aion tehdä nyt enemmänkin kortteja, koska olen menossa paikalliseen kirjakauppaan atc-iltaan ja vien sinne korttejani näytille

    VastaaPoista
  4. Kyllä olet jälleen saanut kaikkea ihanaa ja voimaannuttavaa.

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!