keskiviikko 4. syyskuuta 2013

UPEA PALKINTO TUPSAHTI PAKSUSSA KUORESSA MINULLE...

Aivan mahtava arvontapalkinto tuli Enkulilta tänään minulle! Kaikkea ihanaa se sisälsi. En osannut edes unelmoida tälläisestä aarrepaketista. Heti piti heittäytyä soffalle ahmimaan suklaata ja lukemaan tuota upeata "Siivellä"-runokirjaa! Siinä on toinen toistaan upeampia ajatelmia, runoja! Kirjan on kirjoittaneet Heli Kolho ja Tuula Turunen.

Tässäpä muutama kirjasta lainattu teksti...

"Minun voimani on tässä hetkessä
ajatuksissa
sanoissa
teoissa
Ei tulevaisuudessa
ei menneisyydessä
ei toisten käsissä.

Mennyt on mennyt
tulevaisuus ei ole tullut
vain tähän hetkeen voin vaikuttaa
keskittää voimani 
rakkauteni
anteeksiantoni."
* * *
Tässäpä meille kaikille muistutuksena myös nämä runot:

"Turhaan vertaan itseäni muihin.
Tätä asumusta lämmittää
minun sieluni
minun tehtäväni.
Olen ainutlaatuinen
omana itsenäni
omalla paikallani." 
 
* * *

"Elän nyt.
Nautin nyt.
Kiitän nyt.
Iloitsen väreistä,
sävyistä, elämästä.
Kaikki on
tässä ja nyt."

* * *
Lämmin kiitos Enkuli-ystäväni ja Sielunsiskoni tästä kauniista ja liikuttavasta kirjasta! Sanat kolahtivat ja liikuttivat minua suuresti. Tätä kirjaa luen yhä uudestaan ja uudestaan. Se sisältää voimalliset ohjeet kauniiseen elämään meille jokaiselle! Tärkeintä on elää tässä ja nyt ja rakastaa itseä ja muita. Mitäpä sitä muuta elämässä tarvitseekaan. Nähdä sen kauneus joka päivä!
Kiitos-kiitos-kiitos!

8 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun palkinto oli mieluisa ja palkinnon räätälöiminen onnistui. Minun mielestäni nuo kirjailijat ovat täältä Pohjois-Karjalasta. Minulla on sama kirja ja tietenkin sielunsiskolla on oltava samanlainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lueskelin kirjaa äskenkin ja siinä on kyllä sellaisia elämänvoiman mantroja nuo tekstit, että! Ihanaa nyt me ollaan runokirja-samikset ;))

      Poista
  2. Ohoh! Onpas kyllä UPEA palkinto!!!
    Mulla on karmee ikävä askartelua ja kaikki tarvikkeet pakattu enkä edes kerkeisi askarrella, kun pitää huilata lepoasennossa silloin, kun en pakkaa, jynssää, kuljeta, pura, hanki, pyydä apua... oottakaas kun pääsen aloilleni asettumaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotetaan innolla ;DD Voimia ja jaksamista muuttohässäkässä!

      Poista
  3. Onnittelut voitosta! Olipa hieno palkinto.

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!