Pirtsakkaa viikonalkua kaikille ja kiva kun poikkesit täällä ottamassa värienergiaa ♥
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kevät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kevät. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 8. maaliskuuta 2015
LINTU LENSI TYYNYLLE
Nimittäin "kangaslintu" ;)) Sain jo kauan sitten Lindalta palan tälläistä iiiiihanaaa kangasta. En ollut raaskinut sitä pilkkoa kirjanpäällyksiksi niin tein siitä jättityynylle päällisen. Juuri sopiva oli kangas eli ei tarvinut kuin ommella sivusaumat ja voila! Tämä jos mikä tuo kevään sisälle. Melkein voi kuulla "titityyy titityyy tsirp tsirp...."
Pirtsakkaa viikonalkua kaikille ja kiva kun poikkesit täällä ottamassa värienergiaa ♥
Pirtsakkaa viikonalkua kaikille ja kiva kun poikkesit täällä ottamassa värienergiaa ♥
Tunnisteet:
kevät,
tuunaus,
tyynyliina
lauantai 6. maaliskuuta 2010
Kevättä ilmassa
Aamulla kun heräsin, ilma oli harmaana sakeasta lumisateesta. Ajattelin että "tää on niin tätä! Lunta tuppaa aina vaan...Eikö se jo riitä!" No puolisen tuntia vierähti ja taivas muuttui siniseksi, aurinko alkoi paistaa ja titityytä kuului joka puolelta! Ihanaa! Lupaus keväästä! Kun kuulin noin viikko-pari sitten ensimmäisen kerran Talitintin laulua, sydämessä sykähti ja tuli onnellinen olo sillä samalla sekunnilla. Kyllä minulle tuo linnun laulu on niin voimistava ja rauhoittava ääni!
Aurinko paistaa ja alkaa sulatella räystäitä. Lumet on jo kiitäneet alas katoltamme kovalla rytinällä. Aina sitä ääntä säikähtää joka kerta vaikkakin sen tietää mistä se on lähtöisin. Meillä on jyrkkä mansardi-katto talossa ja sieltä ne ryminällä alas tulevat. Parvekkeelle kun lumi jysähtää niin tuntuu että koko talo tärisee ;o). Laitanpa tähän kauniita kuvia kuurankukista joita ikuistin digi-kamerallani viikko sitten. Pianhan aurinko ne jo sulattaa pois....
Tunnisteet:
kevät
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






