tiistai 3. maaliskuuta 2015

"MINI-TAGI-HÄRPÄKEKIRJA"- VAIHTO SININ KANSSA



 Minäpäs sainkin tänään huikean upeeta postia! Nimittäin Sini  innostui vaihtamaan kanssani pienen tagi-kirjan tai mikä lie sen nimi voisi olla. Sain häneltä aivan valloittavan kauniin ja mielenkiintoisen kirjasen, jossa riittää puuhaa ja tutkimista roppakaupalla vaikkakin kirja ei ole kooltaan kovin suuri...

























Kiitos Sinille tästä upeasta pikkuruisesta taideteoksesta jota minun on pakko vaan koko ajan hiplata ja tutkia ;) Tässä se ilta sujuukin mukavasti! Hyvästi siivoukset ja kotiaskareet, minä plikka makaan soffalla ja nautin tästä kirjasta!
Tälläinen oli minun kirjani, josta postailinkin Täällä viimeviikolla.

9 kommenttia:

  1. Suurkiitos Susanna! Paketti on haettu postista ja juuri avasin sen. Kaikki niin minulle mieleistä ja sellaista minun näköistä. Otan huomenna päivänvalossa kuvat ja teen postauksen, niin pääsevät muutkin ihastelemaan.
    Sinun kirjasi on tuossa pöydällä aivan viimestelyä vaille valmiina. Huomenna kuvaan senkin päivänvalossa ja sitten laitan postiin.

    VastaaPoista
  2. No hui mikä postaus kun ei loppua tuntunut tulevan! Kiva jos tykkäsit ja kalalta irronnut helmi-silmä niinkuin pelkäsinkin....voi raukkaa! :))

    Postasin juuri sinulta saamani tagi-härpäkkeen, miljoona-lämmintä kiitosta! Tiesin odottaa jotain ihanaa ja sainkin! :DD

    VastaaPoista
  3. Ihania teidän kummankin "härpäkekirjat".

    VastaaPoista
  4. Mielettömän ihana. Kyllä tuota kelpaa hiplata ja ihastella todella. On kyllä Sini tehnyt huikeaa työtä.

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana pikku kirjanen minkä sait! Kauniita ajatuksia ja mietteitä siinä, värikkäitä kuvia ja niitä härpäkkeitä joista niin pidät :) Molemmat kirjaset siis tosi tosi kauniita.

    VastaaPoista
  6. Voi sua hupsua! Kiitos tuhannesti ihanasta ylläristä, tuon iloisempaa postia tuskin olen koskaan saanut ja miehen kommentti: mikä tuo on!

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!