lauantai 9. marraskuuta 2013

NYT SE TULI!!! JEE!



Nyt tuli postissa isännän minulle ostama JOULULAHJA!! Kertoilinkin tässä taannoin, että Seinäjoen käsityömessuilta hän osti minulle ihanan joululahjan, mutta en vielä paljastanut että mikä se on. Tämän vekottimen olin salaa mielessäni toivonut joskus saavani...yht´äkkiä hän vaan sanoi, että minä ostan tuon sulle joululahjaksi ja minä vallan pakahduin onnesta! Kyllä mulla vaan on ihana ukkeli kun tukee tällä lailla mun askarteluharrastustani ;)

10 kommenttia:

  1. Ihana joululahja. ONNEA. Ihana on ukkelisi todella.

    Minulla on bigshot, mutta tulee tosi vähän nykyisin käytettyä. Nyt sinulle tulee stanssikuume (tiedän kokemuksesta)

    Ihanaa viikonloppua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii. Joo suuri vaara että kuume iskee ;)) Ihanaa viikonloppua myös sulle!

      Poista
  2. Great looking machine! I only saw the usual Big Shot here in Sweden. :)

    Hope you are enjoying your weekend!

    Hugs
    Sussie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks, yes it is. Even the colour of the machine is beautifull ;) Hope that you have a good weekend too.

      Poista
  3. Upeeta mahtavaa...kohta saadankin nähdä entistä upeampia luomuksia :)
    Toivottavasti minun g-mailini ei ole lähettänyt sinulle mitään englanninkielistä "ystävänpyyntöä", nimittäin sen jos avaa saa koeneelle haittaohjelman.
    Miulle tuli muutama sellainen, mutta en niitä hyväksynyt ja nyt nimelläni lähtee sitä postia itsestään sinne sun tänne. Että mua kiukuttaa. Jos saat sellaisen niin älä avaa sitä missään nimessä. En ole lähettänyt yhtään ystäväpyyntöä sähköpostitse.
    Hyvää viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos Selma! Juu minäkin olen saanut sellaisia tässä taannoin enkä ole niihin vastannut. On se vaan ärsyttävää kun sellaisia haittaohjelmia joku jaksaa suunnitella ja laittaa liikkeelle. Mutta mehän ne torjutaan, vai mitä? Hyvää viikonloppua myös sulle!

      Poista
  4. Onneksi olkoon! Nyt pääset tekemään koristeita uudella "mankelilla" taikka "Pastakoneella". :) Ihana laite tosiaankin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Viltsu! Joo mä olen ihan täpinässä kun pääsin taas tutustumaan uuteen askartelun ulottuvuuteen ;) Pitää vaan tilailla muutama stanssi....ja sittenhän askartelu sujuukin kuin tanssi ;DDD

      Poista
  5. Todella ihana mies sinulla.
    Sun upee Atc joulukalenterisi tuli perille tänään (tai siis välietappihan tämä on mutta siis kuitenkin) Sun palkintos ei oo vielä edes valmis joten kärsivällisyyttä pllis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tuli perille ;) Eipä sillä palkinnolla ole kiirus. Hyvää kannattaa odottaa ;) Kivaa päivää sulle!

      Poista

Kiitän kommentistasi!