perjantai 15. marraskuuta 2013

ATC-AARTEITA ENKULILTA

 "Vapaus"

Tänään oli taas onnenpäivä! Sain nimittäin Soulsister Enkulilta  upeat kortit ja muut aarteet!!!
Minä niiiin tykkään näistä Enkulin taidokkaista korteista! Meillä on niin samanlaiset intressit ja mielikuvitus että ei voi kuin ihmetellä...Tässä teidän ihailtavaksenne tätä mystistä väriterapiaa...

 "Kuun ihailija"

 "Rukous"

"Valo"

"Temppeli"

"Tähden kantaja"

"Portti"

"Sulka"

"Värit"

"Atlantis 2"

"Rämeellä 1/2" 
Tämän sain extrana!

"Metsän henki 1/3"
Tämä oli myös extrakortti. Olin tätä myös miettinyt ja katsellut ja niinhän siinä kävi, että Enkuli luki mun ajatukset ja lähetti tämänkin minulle. Kiitos!

Näin ihanan enkeli-postikortin sain myös

 ...ja nämä kauniit Gypsy-kiiltokuvat! Aivan ihania!
Tämä kaunis koru oli myös mukana ja siinähän on juurikin nuo ihanat värit joista tykkään. Nimesin tämän omaksi "Voimakorukseni". Tuhannet miljoonat kiitokset Ystävälleni! Tämä oli parempi kuin lottovoitto konsanaan! Ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Onpas kiva, että posti toi kirjeeni perille. Kun luvataan päivässä, tulee kahdessa tai kolmessa päivässä perille.

    Ihanaa, että kortit olivat mieluisia. Olisin halunnut laittaa tuohon koruun nahkaisen hihnan ja jotain (ehkäpä sulan kiinni, mutta taidot eivat moiseen riitä). Sitten olin tietenkin minulle tyypillisesti kärsimätön lähettämään helmen hetiinulle. Tuo helmi tuo minulle jotenkin mieleen niinsanotun unisiepparin jostain syystä. Siksi näin helmen kaverina sulan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näköjään on postiin vielä luottaminen ;) Ei sen väliä vaikka kestäisi viikon kunhan vaan tulee perille ;) Hyvää kannattaa odottaa! Ihania juttua taas lähetit! Mulla on voimakoru kaulassa ja hyvältä tuntuu. Täytyypä siihen liittää sulka kun sopiva tulee kohdalle. Kivaa viikonloppua sinne teille!

      Poista

Kiitän kommentistasi!