keskiviikko 27. tammikuuta 2016

UPEAA TAIDEVAIHDON POSTIA MAAHISELTA!

"Uudestisyntynyt II" Koko: A4, Tekijä: Maahinen
 
Meillä oli Maahisen kanssa kolmen taulun taidevaihto. Tässä hänen tekemänsä upeudet jotka sain vaihtaa. Tuon ylimmäisen hän teki minua varten kun hinguin häneltä vaihtoon hänen tekemäänsä Uudestisyntynyt-maalausta, muttei halunnut sitä vaihtaa ;) Jotenkin vaan tuo työ kolahti minuun kun olen alkuvuonna kamppaillut itseni kanssa että pitäisi alkaa kuntoilla ja saada jonkin asteinen "muodonmuutos" (luetaan; painonpudotus). Ehkäpä tämä kuva motivoi minua siinä tavoitteessani. Aion pitää hänet näkyvillä muistuttamassa minua siitä ;)

"The Gypsy´s wife" Koko: A4, Tekijä Maahinen 
 
Tämä värikäs, räiskyvä ja iloinen työ kolahti minuun kun olen viehättynyt boheemista gypsy-tyylistä ja siitä värikylläisyydestä joka siihen kuuluu. Tässä on liikettä ja iloa roppakaupalla!

"Mua huimaa ja pelottaa" Koko: A4, Tekijä: Maahinen 
 
Tämän työn Maahinen teki Enkulin musiikkihaasteeseen, jossa oli aiheena Emma Salokosken "Veden alla"-kappale. Huikean hieno työ ja houkutti minua pyytämään sitä häneltä vaihtoon. Kiitos miljoonasti Maahiselle näistä upeista taideteoksista! Mukavaa keskiviikkoiltaa!

6 kommenttia:

  1. Upea taidenäyttely täälläkin ! On tämä kiva asia vai mitä,tämä taidevaihto :)

    VastaaPoista
  2. Kiva vaihto teilläkin ja niin mahtavaia taideteoksia sait :-)

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla että pidät näistä :-) Yritin tehdä Uudesti syntyneestä mahdollisimman saman tyylisen kuin omani.
    Leppoisaa loppuviikkoa :-)

    VastaaPoista
  4. Upeita töitä, hieno idea tämä taidevaihto!

    VastaaPoista
  5. Wau miten upeita ja voimakkaita töitä. Tuo uudestisyntynyt ihan pysäyttää. Ihania.

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!