torstai 18. heinäkuuta 2013

ASKARTELUVUOREN VAIHTOHAASTE #5

Kiva haaste ja minun ensimmäiseni ;) Sain arvonnassa parikseni Jenskin Vanhaa viritellen-blogista ja lähetimme toisillemme omat materiaalit ja niistä tekemämme kortit. Tänään posti toi minulle Jennin kortit ja esittelen ne tässä:

Tässä yllä Jennin kortti minun lähettämistäni materiaaleista. Hieno! Hyvin keksitty "tarina" eli "ETSI  X" ;) Siellähän se herra X kurkkiikin nurkassa ;)

Tässä yläpuolella Jennin tekemä kortti hänen lähettämistään materiaaleista. Hieno kuin mikä!

Tässä minun tekemä korttini omista materiaaleistani...


 ...ja tässä Jennin lähettämistä matskuista tekemäni kortti. Minä en ensikertalaisena hoksannut, että sanoistakin voi käyttää vain osan kirjaimista, eli että niitä voi muunnella ;) Oppia ikä kaikki ;)

Kiitos Jennille vaihtoparina olemisesta ja kiitos Askarteluvuorelle kivasta haasteesta! Innolla uusia haasteita odotellen ;)

8 kommenttia:

Kiitän kommentistasi!